Wednesday 7 December 2011

weekend yang indah part 1

Views

Hai bloggie !
Sihat ta ? Hope u alls sihatla ea.
Aku ? Aku ?
Aku tak sihat, selesema ni. wuwuwu :(
Jangkit dari technition belakang aku ni laa.
(name dirahsiekan) HAHAH#

Entry kali ni nak cotcet pasal weekend aku minggu lepas.
Ceh, baru sempat nak update tau. Busy laa weyh ! Ececeh. 
Terkonon Mak Enon la kau anie. HAKHAK#

SABTU (3.12.2011)

Selalu hari sabtu aku bangun lewat tau. (tak boleh bagitau pukul bape) HIKHIK :P
tapi arini bangun awal tau.
Nak tau sebab ape ? 
CE TEKE CE TEKE !
sebabbbbbbbb aku nak beli jeng jeng jeng 


Gambar hiasan. (nak jugak colour PINK tuh) HEHEHE#
Thanks GOOGLE

Yeay ! Yeay !
Beli washing machine baru.  
Nak tau nape aku beli ?
B4 this uma sewa aku memang ader washing machine tapi Cik Nab da abis praktikal.  So, mestilaa cik nab kena angkat balik washing machine die kan. 
Neway, thanks cik nab. :)
' I LUV MY HAND '
HakHak :P

Lepas da beli washing machine we alls pergi SMART pulak beli barang-barang keperluan.
Then, dak kecik tenonet tuh na beli ' SOMETHING '
Ape agak-agak korang ' SOMETHING ' tuh ? HIKHIK#

beliau telah membeli ;



Dalam kotak tuh, ader ' SOMETHING '
korang tekela sendiri ek. HAHAHA#

Hari dah petang baru nak balik rumah tau ! APTB.
Hujan lebat pulak kat jb ni. 
Biler hujan lebat, membuterla kan kau anie. ZZZZzzzZZzzZzz

AHAD (4.12.2011)

Ahad yang indah, sedang aku lena tidur dan sedang bermimpi, 
tibe-tibe BABY PINK aku berdering-dering.

" My heart’s a stereo. It beats for your, so listen close
Hear my thoughts in every note "

Apelagi, terus pick up baby pink :)

adik sepupu yang chantek lagi manis call suda.
( NUR HAZWANI BT MD SUKOR )
die pun tanye, " Anie, jadik tak arini nak jemput aku kat tiram ? "
aku pun cakapla jadik.  
Terus aku bangun siap-siap pergi tiram.
Lunch kat uma kakak sepupu aku. 
( NUR SYUHAIDA BT MD SUKOR )

Menu : Nasi Ayam, Sunquick :)

Rinduuu kat anak-anak ieda.


Apan, Dino & Aku

 Kasih Apan kepada Dino 
Muhammad Wadini Arfan Bin Hairul Shamsul   
Nur Hannah Irdina Binti Hairul Shamsul

Apan pun tanye aku, " Anie, jom teman apan g taman "
aku pun layankan je. Takde hal laa. :)

kat taman sempat klik-klik lagi tau !


peneman dino & apan


1. Aku
2. Cikin
3. Anie Kecik
4. Lindot


see. bole jadik ibu misali tau. :)


nak jugak interframe tuh. HAISH !


HAH ! 18sx ni.
wif anie kecik. jahat kan kitaorang buli dino. :)




pehhh. ader gaye kak yong tak ?
bakal jadik ' biniku gangster ". HAKHAK :P




amik kau !
banyak giler snap picture. :)




time ni Apan suruh aku dgn anie kecik buat macam-macam gaya. 
pandailaa apan ni :)




baby sin chan dino :)




dak tecik ni orang sibok main-main die bole bace paper tuh. 
ulat bulu betul laa. HEHEHE#


Dah sudah main, apan pun ajak balik.  Bayangkanlah dari pukul 3 sampai 5 petang kitaorang kat taman tuh.
Panas-panas buter lagi kau.
Lepas tuh, nak tau kitaorang g mane lagi ?
OKAY ! tungggu entry seterusnya tau! HAHAHA#

Bubye
Take Care
Ly :)


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ni ! Suke ? Like laa ♥

0 comments:

Copyright ©.All Right Reserved by Nor Aini™