Friday 2 December 2011

i want it !

Views

Jawab SAYANG ta jawab DOSE. HIKHIK#

sape SAYANG aku ? tolongggg angkat tangan ! HEHEHE#
tapi yang benci aku, close je terus blog aku ni okay ! senang citer. 

aku kan nak beli ;
*
*
*
*
*




Nikon 1 J1 edisi khas warna pink :D


Nikon 1 juga boleh digunakan dengan lensa DSLR Nikon yang sudah ada di pasaran dengan memasangkan converter. Ini pastinya berita baik kepada pengguna Nikon DSLR

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang teknikal kamera kecil ini, kawan-kawan boleh lihat di sini.
Sekadar berkongsi informasi terbaru

alaaa na jugak ! na jugak ! 
(sambil menghentakkan kaki)

okay, berharap seseorang dapat belikan la untuk aku. HAHAH#
sugar daddy ke ? opssss. ader pulak kan kau ani ! APTB laaa. HAISH
sape belikan tok aku, aku SAYANG kat die ketat-ketat. (serius ni). HAHAH#
puiiiiiiii ! ani ani kuat berangan betol laa kau ni. HIKHIK#

chantek kan ?
really luv it & want it.


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ni ! Suke ? Like laa ♥

0 comments:

Copyright ©.All Right Reserved by Nor Aini™