Monday 12 December 2011

OK Fine ! Fine !

Views

(Jawab SAYANG, tak jawab DOSE) ;)

Apa yang fine? Kau? Alhamdulillah sihat korang kan. Tapi aku tak tanya how are you lagi kan? Wakaka#
Ni baru nak tanya. Sihat tak korang? HEHE.#
Ok sebenarnya aku malas nak citer dah bende ni. Tapi kalau tak citer macam ta sedap je hati aku ni. 
Cewah. HIKHIK#
Korang nak dengar tak ? Eh, silap korang nak baca tak ? 
Ahhh lantaklaa nak baca ke tak sebab memang aku akan post entry ni jap lagi.  HAHAH#

Okay, harini 12 hb Disember 2011 kan ?
Aku saje je nak bagitau korang yang harini genap SETAHUN tau aku dapat title miss 'J'.
amende alah 'J' tuh ?
Jutawan, Jelmaan ?
OK Fine ! Fine da setahun single. HOHOHO#
tajuk macam nak gempak je kan aku ni.

Sekejap je mase tuh berlalu kan ? Pejam celik pejam celik rase macam semalam je berlaku.
Okay, kawan-kawan terdekat sibuk tanye biler nak cari pengganti.
As a usual aku jawab, rileks dulu suda. Ader jodoh adela ;)
Wait n see. (Ader gaye jawapan artis tak ? )


Okay, ni pic mase nikah dulu. 
sume tinggal kenangan. HAHAH#

Okbaiii.
PEACE ;)


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ni ! Suke ? Like laa ♥

0 comments:

Copyright ©.All Right Reserved by Nor Aini™