Thursday 27 October 2011

Hepy Deepavali ! Wanakem

Views
(Jawab sayang, tak jawab dose)

Sihat ? ta sihat g jumpe doktor okayyyy !

U alls divali g mane jerk ? ta g beraye ke ? untunglaaa dapat makan capati, muruku, laddo
dan macam-macam lagi yang adaaa. AHAKS#

nak tau aku buat ape ?
ce teke ? ce teke ? ce teke ?
sape betul, aku bagi gule-gule sebiji. HEHEH#

actually, DEEPAVALI tuh kan cuti.
so, aku telah mengambil keputusan yang drastik tok TIDOOOOO je sepanjang hari.
PENAT laa setelah hari isnin & selasa bekerja.
Demi mencari sesuap nasi, sehelai dua pakaian & secebis make up. HEHE#

Bangun tido, makan, kemas uma, basuh baju, tgk tv, iron baju, on9 pastuh sambung tido balek. 
Tido saje laaa. Tuh je yang mampu. HIKHIK (ketawe gediks ! )

" TIDO BAIK UNTUK KESIHATAN "

kiter kenelaa tido yang cukup supaya cergas biler buat keje. takdela lembik je kan. ecehceh. HIHI#
bukan main " KOYA " lagi aku ! AHAKS#

Fakta tentang TIDUR ;

" orang yang tidurnya kurang dari 7 hingga 8 jam sehari akan merosak kemampuan otak untuk membentuk ingatan yang kuat "

AWAS ! 

Tidur kurang dari 7 jam akan menyebabkan " ROSAK INGATAN "



beginilaa care aku tidooo. sweet kan ? HAHAH#



OMG ! CUTE giler kan bilik tidur aku ni ? (suatu hari nanti) HAHAH#
ni confurm memang ta boleh bangun teruss. HEHE#

OKAY ! kiter tutup citer pasal tidur.

Lepas abis citer " SOFFIYA " kat tv3, aku pun bersiap-siap laa nak kua kan.
 Aku g Kozi Hotels, book hotel tok bF alya. si, APEK.
da suda book g merayau kat BBU kat Medan Selera Rahmat.
Tekak mintak makan TOM YAM pulakkkk.
Pehhhh, aku ni da macam orang pregnant pulak nak makan macam-macam. HEHE#

Lepas makan, dok borak-borak, kutuk mengutuk dengan dak tecik tuh. 
macam-macam diborakkan.
Borak hape ?
RAHSIEEE laaa. HAHAH#

OKAYlaaa penat na taip banyak2. 

Babaiiiiii. Tata Titi Tutuuuuuttttttt :)
                                                                                                                                             


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ni ! Suke ? Like laa ♥

0 comments:

Copyright ©.All Right Reserved by Nor Aini™