Friday 21 October 2011

Breakfast di " HUTAN BANDAR "

Views

Arini aku bersama ikin merangkap housemate, officemate, ex classmate aku pergilaa breakfast kat " HUTAN BANDAR " . You all pernah pergi situh ta ? Hutan bandar tuh kat dalam hutan then ade bandar okay ! HAHAH. kau ader g ? takde kan ? sweeeeet sangat tau. Kalau g weekend lagi best tau.  Nak tau nape ? sebab kan bole skodeng mamat-mamat yang jogging kat situh. piweettt. (gatalnyer aku ! ).  Dulu mase mule-mule duduk kat jay bee ni adela g jogging dengan my bfF, FARHANAH ALIAH & ASYIKIN ARIFF.  Tapi sekarang da ta pergi daa. sebab we all selalu balik kampung laa. (OK ta alasan aku ni?) HAHAH.  Act, jogging kat atas tilam je. HEHEHE.

Berbalik pada breakfast pagi tadi pulak ye kawan-kawan. erm, selalunyer we all breakfast kat kantin JKR je.  Tapi arini tibe-tibe na makan " ROTI SARDIN ".  Tuh merayap sampai ke Hutan Bandar.  Sejam jugaklaa g breakfast kat sane.  Komen terhadap roti sardin ni ;

Saiz Roti Sardin : Sangat Besar (sampai aku makan ta habis tau)
Rase Roti Sardin : Not bad laa.
Harga Roti Sardin : Sangat berpatutan ;)

So, OK laa roti sardin ni.  korang pergilaa rase sendiri.  Cakap banyak pun ta gune kan. HEHE.  

TARAA ni laa rupe ROTI SARDIN aku melantak pagi tadi ;


tu diaa Roti Sardin aku melantak pagi tadi. banyak giler kan ? besar lagi. HEHE
macam biaselaa aku akn minum " TEH O LIMAU SUAM " favourite aku tuh. air ni bagus untuk diet. HEHE :P

Budak tecik tenonet ni sempat snap pic aku tau.  aku pun apelagi 1, 2, 3 SAY CHEESE ! HEHE




comel ta aku time makan ? (sila muntah ye kengkawan) HEHE.
thanks dak tecik ! lysm

dak tecik tuh makan " ROTI PISANG "



ni la roti pisang dak tecik tuh makan. not bad jugaklaa rase roti pisang ni. Y(^_^)Y

erk. ALHAMDULILLAH. Kenyang sudaa. ;)

da sudah breakfast, terusla balik office. Takkan na mengula lame-lame kan ? aku ni pekerja contoh tau. HAHAH.

Sekian, Terima Kasih. FULLSTOP !

Tata Titi Tututtttttttttttttttttttttttttttttttt

Lepas bacer tak reti2 nak comment or like ke der ? heee x)


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ni ! Suke ? Like laa ♥

0 comments:

Copyright ©.All Right Reserved by Nor Aini™