Friday 21 October 2011

Bubur Nasi Special No. 1 Sentosa

Views

(Tak jawab dose, jawab sayang)#

Wee Wee. Dari petang lagi dak tecik tuh tanye kat office ' anie ; malam ni kiter na makan hape ? '.
Aku pon cakapla ' kiter pergi makan bubur nasi nak ? ' HEHE.  Tapi petang tuh hujan lebat, takutlaa kedai kat sentosa tuh tutup kan.  Balik keje aku pon terus call NAIM LUD.  Saje nak mintak si naim ni belanje. HEHE ;).  Naim pon join we all jugak.  Tapi before pergi dinner tuh aku jumpe ex officemate aku dulu kat BBU coz nak amik BABY PINK. (handphone SONY aku).  Miss so much kat baby pink.  Baby pink masuk bengkel sebab 3G rosak kan.  Susa nanti EMAK aku nak 3G aku. HEHE ;).  Borak-borak ta sedar da pukul 8.00 malam.  Da la aku janji dengan naim pukul 8.30 malam.  Dengan sepantas kilat aku drive balik umah, mandi n bersiap-siap la.  Last sekali aku dgn dak tecik tuh gerak dalam pukul 9 camtuh.  Angah tamau join.  Katenyer ngantok.

Naim text, terpakse aku kelentong dier cakap sesat.  Act ta sesat pun. HEHE.  sorry Naim.  Nak marah, marahlaa.  Ta takut pun. WEKS#.  Da sampai kat sentosa, call la naim dulu.  Aku ingat die da datang terpacak tunggu we all.  erm. HAMPEH punyer naim.  Rupe-rupenyer die baru na gerak dari rumah.  Hangin aku.  Aku terkena rupenyer.  WAKENABEB ! Tunggulaa naim sampai, bubur nasi pun da tersedia.  Tinggal nak makan je. Woot Woot. 

Taraaa, ni la rupe " BUBUR NASI SPECIAL NO 1 SENTOSA "


Not bad laa rase die.  Famous woo bubur nasi ni kat jay bee  

Lepas da melantak, apelagi sesi CIK NAM dimulakan.  Leader die Naim.  HEHE ;). sorry Naim.  Die memang kuat berbual. AHAKS#.  Da suda borak-borak we all masing-masing gerak balik, sebab esok na keje kan.  BYEBYE Sentosa. Ader jodoh kiter jumpe lagi tau ;)

Balik dari Sentosa, aku sambung hang out lagi dengan bfF aku. (name dirahsiekan). HEHE
Aku teman beliau pergi makan kat Kg. Melayu.  Entah hape mimpi mamat tamil (gelaran aku bagi kat beliau).  Beliau na makan MEE BANDUNG.  Aku pun layankannn aje.  Kesian da mengidam sangat kot beliau.  HEHE ;). aku ta makan pon, just tengok je mamat tamil tuh melantak.  Bukan diet tau, tapi kan baru lepas makan bubur nasi.  Kenyang suda.

ni kalau die bace entry ni, mesti die cakap aku NGADE. memandai je bagi gelaran MAMAT TAMIL. HEHE#. janganlaaa MARAH, nanti cepat tue okay ;)

p/s : for mamat tamil, THANKS for the TEH O LIMAU SUAM ;)

Lepas da pergi makan tuh, beliau terus je hantar aku balik uma.  Da pukul 12 malam da kan. Time to sleeeppppp ZzzzZZzzZzz.

Sekian, Terima Kasih di atas cotcet aku untuk sekian kalinya.

Okbaiii ;)




♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ni ! Suke ? Like laa ♥

0 comments:

Copyright ©.All Right Reserved by Nor Aini™