Monday 2 April 2012

Monday Blues bagai !

Views


Jawab SAYANG, tak jawab berdose tau (n_n)

Aiyaa, pagi isnin yg sungguh sejuk ni if tido ZzZZzZzzzz sedap kan ? Jay Bee pagi ni hujan. 
Haih ta dapat nak fokus buat keje dsebabkan ingat pillow n blanket kat uma. Adehhhhh
Okay, pepagi g keje b4 nak sampai office tuh ader pokok tumbang. Aisehhh na tanak terpakse reverse kete untuk lalu kat jalan alternatif lain. Apehal laa wujudnya jalan lain tuh ? Cissss
If takde jalan lain myb skrg aku kat uma sdg bergonjeng. HakHak :P


Okay, act aku sakit peha n ontot dsbbkan cycling semalam. Huh, lotih den layankan adik sepupu yang sorang ni. Bayangkanla kua uma kol 5.45 ptg then balik kol 8.20 mlm. Cycling dari Bandar Dato Onn sampai ke Austin. Asal naik bukit jer mulela pancit. Maklumla byk sgt lemak yg terkumpul kan. kikikiki
Jadi disebabkan aku sakit peha n ontot maka dengan ini aku malasssss la nak buat keje. Eh bole ker ? 
Sukehati aku je ek. Isk isk. Kalau tau dek bos aku mulela cakap kat aku cenggini ;
" Hah, nanti ta nampak kaabah baru tau "
Disebabkan beliau cuti arini, maka aku dgn retisnya nak bagitau
So, kiter ENJOY ! 
(Okay, ader gaya Nora Danish ta ta ta aku cakap ? )

Jap lagikla baru buat keje. Tade mood laa. HakHak
Bos ade baru ade mood na buat. Ececececehhhh.
Monday Blues la katekan terkonon mak enon jer.







1 2 3 5 ! Click Click Click ! Hah kan da kene snap pic. Sape soh bace entry ni. HakHak :P

Eh eh eh da la. Banyak sangat aku merapu menyeleweng meraban mengarut da ni. 
Kbaiiiiii ;)

* Sibokla kak karam di lautan ni tengok tengok den buat keje hape. Isk ! kan tgh taip surat ni kak karam di lautan. Dush Dush Dush. HakHak :P



♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ni ! Suke ? Like laa ♥

0 comments:

Copyright ©.All Right Reserved by Nor Aini™