Wednesday 28 March 2012

KOSONG l EMPTY

Views







Lirik Lagu Kosong -Najwa Latif 

Kau melihat diriku
Seperti sesuatu
Yang mencabar dirimu
Akal dan mindamu
Kau mendustaiku
Kau bilang mereka tak tahu
Siapa diriku
Sedangkan kau juga begitu...

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa...

Kosong...kosong...

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku...

Kosong...kosong...

Kini aku bangkit
Membuktikan yang ku tak sakit
Dengan segala perit yang kau berikan
Kini aku pantas berjalan
Bergerak ke hadapan
Dan akan ku buktikan
Siapa diriku yang sebenar....
Ooo..ooo...

Kosong...kosong...

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa..

Kosong .. kosong ..

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku...

Kosong...kosong...

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa...

Kosong...kosong...


Okay² lagu ini takde kene mengena dengan MTI yer. SUMPAH tak tipu tau.
Sape makan cili diela yang terase kan. Agaga#

Haih, watpelaa na putar belit kan ? Kau ingat biler kau putar belit orang tatau dengan pembohongan kau tuh. Musti kau ta pernah dgr pepatah cenggini kan ;
" Sepandai-pandai tupai melompat akhirnyer jatuh ke tanah jua "
Ta kirela if kau berjaye putar belit kat orang berape lame pon. Isk².
# Please take a note #

" What u give, u get back "
What goes around come around

Tapi aku suke ayat last kau,
" Perempuan yang baik untuk lelaki yang baik "

Akhirnye kini pasti ! Yeah Yeah Yeah ( Tarik tarik lagik suare tuh )
HakHak
Sebab kau cakap aku baik, aku dapat lelaki yang baik :')
Terima Kasih tau. 

Kini aku bangkit
Membuktikan yang ku tak sakit
Dengan segala perit yang kau berikan
Kini aku pantas berjalan
Bergerak ke hadapan
Dan akan ku buktikan
Siapa diriku yang sebenar....

ALHAMDULILLAH, SYUKUR ader hikmah sume ni. 



♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ni ! Suke ? Like laa ♥

Copyright ©.All Right Reserved by Nor Aini™