Monday 2 January 2012

BOSANNNNNNN

Views

ehem. ehem. 
sakit tekak la, ubat pls. ah, gediks la kau anie !
g la beli sendiri. kan banyak kat kedai. HAISH

Okay2, tanak cakap banyak. penat na membebel banyak2. HUKHUK
apesal tah 2 3 minggu ni aku takde keje.
BOS, pleaselaa bagi keje kat saya. HAKHAK
padahal dalam ati, katakan tidak pada kerja. 

time aku takde keje, tome tuh la PC aku na buat hal kan ?
GRRRRRRRR !
ari-ari aku tengok dak ikin hapdate blog. jelesssss okay !

bila aku bosan kan kan kan kan kan kan kan kan.
eh, aku pelempang jugak kan kau ni anie.
banyak nau kan nyer. CHILL laaa. cewahhh

V

V

V

V

V

V

V


ader bantallllllll la seyh ! kat ofis pon jadik je na peluk bantal kan ?
ah, ader aku kesa. HAKHAK
ceh, dorang yang lalu lalang suke tanye, best ke peluk bantal.
aku senyum jelaaa. HEHE

Oklaaa babai sume.
take care. Ly laaa :)


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ni ! Suke ? Like laa ♥

0 comments:

Copyright ©.All Right Reserved by Nor Aini™