Monday 2 January 2012

Bergelar tunangan orang

Views

(Jawab SAYANG tak jawab DOSE )

Hai si chantek manis & kacak bergaya, HEPY NEW YEAR diucapkan !
Da lame tak hapdate blog kan. Busy sikitla. (tipuuu je ni). Aku banyak mengula je. kihkih
Act, apehal tah PC kat office aku tuh. Ta bole na connect internet. Chilll la PC.
Tukar yang baru kang ! HAISH.
Dorang kater PC aku da kene bomoh dengan Pak Aboon. Memang kuatla kan jampi Pak Abon kan ?
Patot Pak Abon jampila PC oarng lain. Aku kan baek. (Muntah sekarang) kehkeh.
Okay, aku saje nak bagitau status aku sekarang ni. YEAH YEAH !
aku da bergelar tunangan orang tok 3 jam (betul ni tau, bukan tipu-tipu ea)
aku kene lamar kat Emergency Room Hospital Sultanah Aminah. HAKHAK

bukti ;


see, cincin tuh ! tandenyer ?
JENG JENG JENG

untuk admire :
SORRYLA, i da jadik tunangan oranglaaa. pehhh, mulela aku nak mempoyokan diri ni. HIKHIK

Oklaa baiiii. Tc & Ly :)


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ni ! Suke ? Like laa ♥

0 comments:

Copyright ©.All Right Reserved by Nor Aini™