Wednesday 29 August 2012

Klinik Gigi Paling Ohsemm

Views


Hai readers ! Bajet ade reader letewww :P
Hai stalker Hai Haters ! #hahaha
Musti uolsss rindu kan . Al maklumla da lame ta menghapdate blog . Kan raye raye nih . So , mustila aku busy makan kuih bagai . #hahaha

Disebabkan raye2 nih , maka aku telah diserang

SAKIT GIGI

So biler sakit gigi , patotnye g farmasi beli ponsdan . Tapi aku nih kan lain dari yang lain . 
Tgn aku g google taip klinik gigi . 
Na tau ape hasil yg aku dapat ;
Nah tengok nih ,




This is Surgery Room
very the pink + white


Ceria kan Surgery Room nih ? Mesti anakanak suke datang . Termasukla aku . Eh !


Klinik Gigi paling jambuuu :)


Cabinet also PINK colour . kau mampu ? #hahaha


KLINIK PERGIGIAN SITI FAUZIAN



Kalau kat sekolah dulu akulaa org paling penakut ! Erk mencik ! mencik ! mencik dengan nurse gigi tuh .
Kemain ganas lagi dorg kejekan gigi aku . 

Tapi bila da tengok Klinik Pergigian Siti Fauzian nih terus aku na isytiharkan bahawasanya saya Noraini Binti Kamis tak fobia lagi na jumpe dentist . Yeay ! Yeay !

Okeh na g jugak , ta kire ta kire ta kire . #hehehe

Okeh bagi sape sape yg na g tuh ni alamatnye ;

Klinik Pergigian Siti Fauzian ,
1A, Jalan Plumbum S7/S, 
Pusat Komersial Seksyen 7, 
Shah Alam, Malaysia
03-5511 8897
Belakang UiTM Shah Alam, Sebelah Jakel

Assalammualaikum kesayangan :)


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ni ! Suke ? Like laa ♥

1 comments:

nero said...

nice review. thanks for sharing. memang jambu klinik ni. ahaha

Copyright ©.All Right Reserved by Nor Aini™